Bugün Mustafa'nın açlığını paylaştık
26 Ekim Cumartesi
Paris Direnişçileri olarak bugün Açlık grevindeyiz.
Bugünkü açlığımızı Mustafa’nın açlığına katıyoruz.
Bundan böyle her cumartesi günü yapacağımız eylemimizi,
Her cumartesi günümüzü Mustafa’ya adayacağız.
Her cumartesi, bugün günlerden Mustafa diyeceğiz
Biz Böyle Öğrendik.
Yoldaşlık bir çift göz olmaktır dedi ustalarımız
Bu heyecanla açtık Direniş masamızı gelen misafirlerimizle
gündemimizi paylaştık
Gelen dostlarımızla sohbetler ettik. Elbette konumuz
direnişçilerimizdi.
Ayrıca hapishanelerden pek çok mektup gelmişti, biri de
İbrahim Gökçek'tendi.
Gönderdiği mesaj bizde dostlarımızla paylaştık.
Evet yoldaşlık bir çift göz olmaktır. Bunun sorumluluğunu
hissediyoruz.
Yoldaşlarımızın sesi soluğu olmaya çalışıyoruz.
Paris Direnişçileri


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınız bizim için değerlidir...
Lütfen yorum yapmayı unutmayınız...